Ilham sudah mari... - Kisahku Ilham sudah mari...

Ilham sudah mari...




10 sebab mengapa si dia comel di mata aku ialah:-


  • Dia comel sbb dia sahabat aku

  • Dia comel sbb dia cinta aku

  • Dia comel sbb dia kegembiraan aku

  • Dia comel sbb dia beri keluarga bahagia pd aku

  • Dia comel sbb dia adalah mimpi2 indahku

  • Dia comel sbb dia harapan aku utk ksyurga nanti

  • Dia comel sbb dia pilih aku sebagai ratuhati ye

  • Dia comel sbb dia punya suara yg boleh buat aku jatuh cinta

  • Dia comel sbb dia adalah Adam ku y aku tunggu selama 23 thn...


tu la 10 sbb antara bjuta sbb mengapa dia comel dmata aku dia adalah insan paling aku kasih sekrg, dia semesti ye suami aku(Bee luv u forever)


Panggilan manja suami aku bee, sbb anak aku panggil dia Abi , he he he...


ok la tu aje Ilham yg telah aku dpt lepas solat asar td... pd Jua harap senyum bila baca...


Catat Ulasan

0 Ulasan