Jutawan - Kisahku Jutawan

Jutawan



Jgn tkejut ye, 3 buah buku ni ade dtangan aku utk bacaan dwaktu rehat, sambil2 buat psediaan utk exam PNM aku curi2 masa utk baca buku ni. Seronok ye bg aku n kakitgn perpustakaan setiap kali kami masuk keje pertama2 kami akn menghirup udara aura buku, harum... boleh memberi semangat kpd aku n the geng kat sini.

Dulu waktu zaman psekolah, cikgu sll ckp membaca jambatan Ilmu, masih tergia-gia lg kat telinga aku ni, terima kasih cikgu sbb sll beri yg terbaik utk kami, rindu ye kat cikgu2 aku, love my teacher always.

Buku yg kat gambo tu masih dlm proses pbacaan aku, sok kalu dah tamat baca, boleh aku syer ilmu aku tu dgn teman2, sabo ye...

Ok teman2 boleh cari buku ni kat lib n no klas buku2 ni

  • Nota Jutawan Nota Motivasi Irfan Khairi (158.1 Ir)
  • Pelita Jutawan Azizi Ali (332.024 Az)
  • Lahirnya seorang Jutawan (332.024 Az)

Bagi aku usaha tangga kejayaan, mahu jd jutawan kene berusaha bsungguh n sll ingat Allah SWT bertawakal padaNya yg Maha Esa n biarlah JUTAWAN tu dsini n dsana nanti...

Catat Ulasan

0 Ulasan