Rabu, 25 Mac 2009

Terima buku baru













Ok, nak cite hr ni lib aku terima buku baru danggarkan nilai semua buku ni adalah dlm 2ribu+++ sbb buku org tak pandangkn tp kami yg btugas dlib senantiasa menghargai buku, buku teman hidupku...bkn nak cite pasal nilai, tp nak cite ttg tugas kami yg satu ni, bila dah terima buku baru ni apalg kami mesti siapkan hr ni jugak sbb tak mahu bertangguh sbb bila buku ni dah dletakkan drak pengguna boleh pinjam dan baca sbb keutamaan kami memberi perkhidmatan yg terbaik utk masyarakat n pengguna(boleh dpt khidmat cemerlang ni he he he...) so sambil-sambil buat keje tu rembatlah jugak 3 novel utk bacaan sendiri walaupun senantiasa sibuk, masih ade ruang utk membaca, baca hingga keakhir hayat... ok layan gambo yg ade ni sebenarnya masih byk gambo lg tunggu ye, akan aku citekn satu persatu , thn depan pun tak habis cite ni he he he...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan