April bulan peperiksaan - Kisahku April bulan peperiksaan

April bulan peperiksaan

Enta nape bln ni aku n my huby bgilir2 ambik paper exam , tkejar2 jugakla Kl - Sabak, Sabak - Kl, dari awal bulan hingga hujung bulan dlm kepala exam exam, aku baru aje dapat slip exam dr Perpustakaan Negara Malaysia utk menduduki peperiksaan subjek jabatan (S17) pd 27 hingga 28 April ni, soalan subjektif, dugaan betul, exam ni menguji sejauh mana pengetahuan n kemahiran kita dlm bidang keperpustakaan, yg aku tak tahan tu bahagian katalog (mmg tak pernah aku tahu pun, dluar bidang tugas) tapi kene ambik juga.

Sekarng aku dgn my huby dengan gigih ye membaca bahan rujukan utk exam2 kami he he he pasangan ideal katakn, sbb tu agak ye mmg kami ni bjodoh ha ha ha i luv my huby

Pada teman2 yg sama2 akan menduduki exam ni, sama2 kita bdoa agar dpermudahkan n bjaya , Insya Allah.

Doakan kami ye... Amin

Catat Ulasan

0 Ulasan