Rabu, 1 April 2009

Hatiku Teruja


Aku teruja sgt2 hr ni sbb sok Soffi akn aku hantar ke Tadika Sri Sinaran. Walaupun umo soffi 2 thn nak msk 3 thn tp mmg aku nak dedahkn dia dgn psekitaran psekolahan. Perasan aku bcampur campur sebenarnya tp think positive think positive...semangat boleh he he he sbb anak aku yg sorang ni special skt ha ha ha dia punya suara bila mlalak boleh thn lebih merdu dr suara penyanyi no 1 malaysia.
Sebenarnya kisah ni semalam punya cite, aku punye member singgah lib aku n cite ttg anak dia hantar kat tadika ni, sembang punya sembang dpt info sek ni menerima budak umo 2 nak masuk 3 thn sbb anak aku still pakai pampers, jd aku usulkan kat huby bila balik, huby aku yg sporting ckp ok on, aku pun pegila pagi td , mula2 nak ambik no telefon aje, tp dah alang2 kat depan sek aku pun masuklah officenya, tanya punya tanya akhir ye terus daftar n dapatlah baju kat atas ni, he he he sonok rasanya tgk baju ni belum lg anak aku sarungkan hai semangat betul hati umi ye ni, tula naluri ibukn, semua ibu inginkan yg terbaik utk anak2 ye, betul tak?
Doa aku semoga Soffiyyah akn jd insan yg terbaik dunia n akhirat, Amin.
Tunggu kisah n aksi n cite Soffiyyah bila masuk tadika ni sok, Insya Allah. Semoga dpermudahkan urusan kami, Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan