Kisah mindaku - Kisahku Kisah mindaku

Kisah mindaku

Nak tulis ape ye, kekeringan idea, minda aku lebih tertumpu pd exam pnm yg akn aku ambil pd phujung bln ni. Pd cikgu yanie, sebenarnya aku tak kmana cuma ade masalah sikit dgn talian tenet aku, tak boleh ym, line ok cuma kene blok, almaklumla aku kn mnumpang kasih kt library ni, sedang dusahakn utk mendpt line tenet psendirian(kira aku bayo sendiri baru puas hati aku) tunggu ye yanie, sy pun rindu nak ym teman2 mayaku.

Bln ni letih sikit sbb aku tpaksa menghadiri mesyuarat, latihan, sesi gotong royong n exam. Biasala kn nama pun makan gaji kene ikutla apa2 yg telah diarahkan. Nak gajikn so kene tabahkn aje diri yg penting tiap2 bln dpt gaji masuk tabung haji.Alhamdullilah.

Sekarang aku tinggal bdua dgn shima(rakan skerja) utk jaga library ni sbb faizah akn bsalin pd bila2 masa, teruja jugak nak gi wad ibu lps bsalin ni, kenangan2, suka tgk baby , comel sgt n bau baby ni wangi. Aku pulak sekarang mmg nak sgt mengandung tp ape boleh buat belum ade rezeki, apa2 senantiasa berdoa agar Allah SWT akn memakbulkan hajat aku utk aku menghadiahkn sepasang kembar lelaki utk suamiku yg aku cintai.

Aku ingat kalu la menjadi realiti impian aku ni, tentu huby ku merupakn insan yg paling bahagia ddunia ni. Sebagai isteri takde ape yg lebih membahagia kn diri ni bila suami tsenyum bahagia. Walaupun sudah 7 thn pkahwinan kami n huby aku pun dah kureng sikit keromantikn ye tp bila aku bsalin mmg huby akn jd lelaki yg tlebih romantik he he he ni yg nak bsalin tiap2 tahun ni ha ha ha seronok bsalin ni selain dpt baby kita akn dmanjakn oleh semua org (ye ke?) sendiri jawap ha

Ok la jumpa lg dlain masa, nak sambung study for my exam, kisah mengandung kisah selingan utk lepaskn tension exam, Ya Allah semoga dpermudahkan semua urusan ku, amin amin amin.

Catat Ulasan

0 Ulasan