Khamis, 30 April 2009

Tag dari kak Fizan


Kak fizan antara mentor blogku, suka sgt gi blog dia, sbb aku rasa kak fizan ni kreatif sgt, sentuhan tangannya membuatkan aku terpukau, berseni sgt, lps tu pandai memasak pulak tu, mmg jeles sgt, teringin jugak nk jd mcm kak fizan ni, tp bab pegang jarum jahit ke, sulam kew aku mudah bosan (alasan lg) cuma aku mmg suka membaca n mengumpul setem, tu aje hobi aku dari kecik sampai tuo ni. Sedang berusaha kearah yg lebih baik lg. Hari tu aku ade utang tag dgn kak fizan ni, ok kak , hari ni baru ain jawab selepas jenuh jugakla buka kamus tutup kamus he he he... ok layan tag...
Tag tersebut:
Here’s a chance to see how well you really know your husband. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do. The real challenge is to send it to your husband to see how right you really are.
He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
- Buletin Utama (tiap2 hr tgk kalu mis pun outstation)
You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
- alamak, dia tak mkn salad la, keturunan jawa katakn he he he dia mkn belacan tak mkn keju huhuhu
What’s one food he doesn’t like?
Dia tak suka mkn kek n yg ade unsur2 kemanisan terlampau
You go out to eat and have a drink. What does he order?
Air Suam n air panas teh o @ teh tarik(kurang manis) n air tembikai
Where did he go to high school?
Open Universiti Malaysia (OUM)
What size shoes does he wear?
6/7
What is his favorite type of sandwich
tuna + sardin + telur
What would this person eat every day if he could?
Nasi
What is his favorite cereal?
Tak ada
What would he never wear?
- seluar pendek (kalu keluar umahla, nanti aku bg jelingan maut, wei tu lutut aku aje boleh tgk tau, org lain minta maafla ye he he he)
What is his favorite sports team?
-dulu suka main sepak takraw skrg rasa2 ye takde kot lebih ke sawah bendang aje tanam padi.
Who did he vote for?
- Tahu tapi undi tu kn rahsia so biarla rahsia...
Who is his best friend?
- baik dgn semua tp ramai kenalan ye org penang , kedah n kelantan, nape jgn tanye sbb aku sendiri pun tak tahu huhuhu
What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
- Apa ye, bab ni kene termenung dulu, ade kew? rasa2 takde kot.
What is his heritage?
- Dlm surat beranak melayu tp keturunan jawa + jawa
What is his favorite colour?
- Semesti ye la warna hijau, tp baju byk warna biru ha ha ha
What is his habit?
-Dia ni hantu komputer, bahagian teknikal n boleh dkatakn mekanik komputerla , kalu komputer rosak tak tido mlm pun takpe, sabo ajela
What is he proud off?
-Mestila he parent
Lastly, do you think he will read this?
- Rasa2 ye tak kot sbb dia buzy dgn study n komputer n anak murid n sawah bendang yew, aku berblog pun sbb sokongan teman2, dia huhuhu, baik tak usah citela yew, nangis kn.....
I want to tag all the wifey below :
1. Yanmie
2.Jua
3.Adex
4.Ieda
5.Honey
6.Azliena
7.Lieya Shayuk
8.Niza
9.Pada sapa2 yg sudi he he he
Buat ye jgn tak buat...
Pada kak fizan, lepas baca harap senyum yew, ni pun berpeluh2 jugak ni, huhuhu mmg kene byk kn baca buku bi la pulak lps ni he he he gurau aje...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan