Aku ditag oleh my sifu Yanmie - Kisahku Aku ditag oleh my sifu Yanmie

Aku ditag oleh my sifu Yanmie











1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
Dah dicopy paste dari blog my sifu tersayang Yanmie

Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
My sifu dlm dunia blog Pn Yanmie, dia yg banyak mendorong aku create blog dlm blogspot ni , kira ye mmg aku belajo dgn dia he he he, sayang yan sll

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

Oleh krn tag ni nk 10 fakta/hobi , jd kenelah berlaku adil, aku bagi 5 fakta ttg diriku n 5 hobi ku he he he
ok, 5 fakta ttg diri aku, aku nk tambah anak, aku sedang berdiet mcm sifuku, aku sedang kumpul duit nk buka bisnes, aku nak menambahkn kenalan di alam maya ni n last sekali aku sedang berusaha nk jd ummi yg terbaik utk soffi. Siap bab fakta, jom layannn 5 hobiku pulak, ok hobi paling utama membaca, kedua mengumpul setem, ketiga layan blog, keempat layan ym n terakhir shopping online(ni bila poket kembung ajela yew)

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.
Sapa pulak aku nk tag ni ye , wokay dah dpt
kak mis(rakan sekerja)
hani (rakan sekerja)
Jua(sahabat mayaku)
niza(satu opis dgn jua)
kak fizan(suka dia sbb kreatif sgt n rajin)
Wir(sll shopping online kedai dia)


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"
Ok..jap lg nk melawat rakan2 blog yg tersenarai kt atas, siapla diorg he he he...

Oklah itu aje TAGnya..senangkan..so pada mereka2 diatas nie dialu2kan untuk menerima award tersebutTanda PERSAHABATAN diantara kita, sayang u all semua...muahhhh....

Catat Ulasan

0 Ulasan