Jumaat, 29 Mei 2009

Kisah Album






Jgn terkejut dgn senyuman paling manis dari Soffi. Dia senyum tu ade makna. Dia sedang membelek album kawen aku. Huhhuhuhu nasib dia tak koyakkan, tu la satu-satu ye album gambo kawen aku 7 thn lalu. Agak ye soffi senyum sbb ummi yew sgt cute kot masa tu (perasan la tu) . Sapa nak puji aku kalu bukan aku sendiri puji diri aku (hehehehe). Huby pun kata aku dah terlebih kembang aje. Sabo2, nanti aku diet lg dgn gigih yew. Tunggu la.


Jom layannn 2 keping gambo kawen aku ni, sekadar berkongsi kebahagian lalu bersama teman2 sbb 7 thn duluw, aku tak tahu lg apa2 ttg dunia blog. So pd hari Jumaat yg penuh keberkatan ini, aku ingin berkongsi sedikit cebisan kisah aku di waktu lalu, saat manis di hari bahagia bersama suami tercinta. Semoga kasih sayang kami berdua akn berpanjangan hingga ke sana nanti. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan