Kisah senyum - Kisahku Kisah senyum

Kisah senyum


Bila aku buat org tersenyum aku rasa sgt bahagia, bahagia sebab bila pandang senyuman itu maka gugurla semua kedugaan hatiku. Hidup umpama roda, senyum n tangis , sayang n benci, manis n pahit silih berganti bertandang dalam kehidupan manusia. Kisah2 ini yg akan membuatkn kehidupan manusia itu pelbagai corak. Seronok kan.
Aku hanyala isteri yg tercipta utk membuatkn suamiku tersenyum senantiasa. Ya Allah , Terima kasih kerana mengasihi hamba Mu yg sgt kerdil ini dan terima kasih juga krn memberikn peluang utk aku membuatkn suamiku tersenyum bila dsamping ku. Beriknlah kesabaran dlm hatiku utk aku senantiasa taat pada suamiku. Semoga aku tabah menghadapi kisah-kisahku sebagai isteri, walaupun kadang2 aku terluka...biarlah aku rawat hati ini dgn zikir agar djauhkn dari sifat marah dan engkar pd suami.
Emak dan Abah adalah jantungku, Suami dan anak adalah hatiku dan Allah SWT adalah segala-gala dlm hidupku, aku hidup hanya utk Allah SWT, tanpa Nya aku tiada dbumi yg indah ini.

Catat Ulasan

0 Ulasan