Isnin, 22 Jun 2009

Kisah Tunang





























Wajah terbaru Soffiyyah










Insya Allah jika diizinkan oleh Allah SWT , 28 Jun 09, adik kesayangan aku Ana akan dtunangkn dengan jejaka pilihan hati ye Amy. Alhamdullilah sekarang hampir 80% persiapan utk majlis pertunangan telah siap. Aku sebagai anak sulong mmg sgt bekerja keras utk memastikan majlis ini berjalan seperti yg dirancang. Mmg penat giler dlm bln6 ni aje aku berulang dr Sg Besar ke Meru setiap minggu, nasib huby pun ade kelas kat OUM.

Sebenarnya teruja juga sbb adik ana pun dah nk masuk umo 24 thn, masa aku seusia adk aku ni aku dah kawen, alhamdullilah bertemu jodoh dgn jejaka pilihan hati gak. Insya Allah majlis Ijab n Kabul yew pd bln 10, dlm bulan syawal lg, tak nak ikat lama2 sbb banyak dugaan ye org bertunang ni.

Apa2 pun nk ucap Selamat bertunang pada adik aku yg manis Intan Norliana, Semoga berbahagia.

Lepas ni aku lah org yg paling sibuk utk menguruskan majlis perkahwinan pulak. Takpe yg penting keluarga aku gumbira dan bahagia. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan