Bila bos tahu kita jd blogger - Kisahku Bila bos tahu kita jd blogger

Bila bos tahu kita jd blogger

Berpeluh juga sbb manala tahu kot2 melanggar etika kerja. Ni kalu bos aku baca pun mesti dia tergelak hehehe. Apa2 pun terima kasih pada bos aku sbb senantiasa memberi dorongan utk aku n staff2 bawah jajahanye (hihihi) agar maju, maju n maju.

Nak tahu tak apa bos aku kata, dia kata "bagus n pandai staf saya jd blogger. Tahniah"

Kalu bos baca kisah aku yg satu ni, jgn mare ye sbb berkongsi kisah ini dblog, Bos senyum selalu nanti bertambah rezeki.

Nak cite pasal bos aku ni , bagi pandangan kaca mata akulah ye, staf lain aku tak tahu, dia seorang yg boleh dibawa berbincang dan bertolak ansur dlm hal2 kerja. Cuma mesra dia ikut mood heheheh(jgn marah bos) ye la nama pun bos kn. Perlu wujud rasa hormat walupun kadang2 kita rasa dia mcm kawan kita(betul tak?). Lg satu rasa2 semua pekerja pernah kene marah dgn bos kn, aku pun tak terkecuali, cume best ye bos aku ni marah dia tak lama.

Apa2 pun aku doakan bos aku akan senantiasa sihat, ceria n gembira disamping org tersayang.


p/s: Kalu bos baca blog aku ni bos wajib senyum satu hari, hehehe...

Catat Ulasan

0 Ulasan