Fail Meja - Kisahku Fail Meja

Fail Meja



















Alhamdullilah akhirnya dpt jugak aku fail meja yg aku nanti2kn. Terima kasih pd Pn Su selaku Ketua Rangkaian Perpustakaan Di PPAS. Walupun sibuk tp Pn Su tetap menjaga kami dgn baik. Sebenarnya fail meja ni amat penting bg kami sbb dgn ade ye fail meja kami dpt semua maklumat ttg kerja n memudahkn kami membuat prosedur kerja dgn betul.


Aku selaku pembantu perpustakaan di Pekan , ade 14 senarai tugas profesional yg perlu aku laksanakan. Rasa2 ape ye tugas2 aku, nak tahu tak? Teruja tak nak tahu ? kene tanya dulu hehehe, ok la tak nk lah bagi tahu semua antara tugas aku Mengendalikan perkhidmatan CIS , Mengendalikan perkhidmatan rujukan , Menguruskan kerja kutipan hasil n Menyediakan statistik bulanan. Tugasan yg lain biarlah rahsia heheheh...
Insya Allah, sedaya upaya aku akan melaksanakan tanggungjawab yg diberi , aku selalu mengingatkn diri aku n 2 teman sekerja aku kerja kene jujur n amanah sbb Allah SWT Maha Melihat.
Bagi aku, biar org tidak menghargai kerja aku yg penting Allah SWT senantiasa tahu apa yg aku niatkn, itu sudah cukup membuatkn aku rasa bahagia. Moga hari ini n hari esok aku lalui dgn tenang n senantiasa bersemangat utk menjalankn tugas2 aku.

Catat Ulasan

0 Ulasan