Jejak kasih - Kisahku Jejak kasih

Jejak kasih




Masliza yg pakai baju pink, yatie baju putih n laili yg pakai tudung hitam , hehehe yg pakai tudung biru tu aku.




















3 org sahabat yg sangat2 aku kasihi dia ialah Norlaili (kenal dia dari darjah satu) Masliza (rakan sekelas tgktn 5) Noryatie (Kembar nama sebapa), yati ni sahabat yg sgt memahami n mmg aku sgt sayang dia. Rindu ye kat korang. Tak terbendung rasa2 ye (alamak dah nk ade adegan air mata ni) ingat tengah puasa tak boleh nangis, be cool beb.


Minta tolong kot ade terjumpe atau mmg korang pun tgh baca blog aku ni tolong contact aku ye, aku nak peluk korangla, lama dah sgt kita berpisah sejak tahun 1997. Kalu berjumpe mesti korang dah tak kenal aku lg sbb aku dah tembab dah, huby aku tiap2 hari suapkn nasi hehehe(susah nk dpt huby mcm huby aku ni), mesti korang menjerit eh ko ke yg name ye si raihan kurus lampai mcm bangau.hahahah bila agak ye aku nk dengar kata2 tu aku sendiri pun tak tahu.Cuma yg aku tahu aku mmg sgt rindu kamu bertiga.



Minta maaf gambo kabur sedikit


Catat Ulasan

0 Ulasan