Tarikh teristimewa - Kisahku Tarikh teristimewa

Tarikh teristimewa
























17 Ogos........


Tarikh ini membawa seribu kebahagiaan dlm kehidupan aku n my luv huby. Sbb pd tarikh ini aku selamat melahirkn cahaya mata kami yg pertama setelah 4 tahun perkahwinan kami. Sebenarnya takde ucapan yg dpt aku gambarkn perasaan aku sewaktu pertama kali melihat Soffiyyah. Teruja n tak percaya yg aku dah dpt baby, rasa mcm ehh betul ke aku dah ade anak ? Bagai mimpi aje bila misi tanya anak aku pompuan ke laki? sbb aku hampir2 gagal dlm pjuangan utk melahirkn Soffiyyah, tenaga aku mmg dah hampir ke hujung rambut. Rasa2 tak terbalas jasa misi2 yg membantu aku, hanya doa aku senantiasa mengiringi insan2 semulia misi.


Pejam celik pejam celik, Soffiyyah dah 3 Thn.Pantas ye masa itu berjalan... diam tak diam Soffiyyah mmg dah pandai nk potong kek sendiri hehehehe... jom layan gambo Soffiyyah potong kek ke 3 , Happy besday to my luv little sweet Soffiyyah, Moga panjang Umo, Dmurahkn rezeki n Menjd hamba Allah yg hidup berbahagia di dunia n Akhirat. Insya Allah. Semoga Allah SWT menjadikn diri mu antara penghuni Syurga. AMIN.

Catat Ulasan

0 Ulasan