AidilFitri - Kisahku AidilFitri

AidilFitri

Salam teramat manis utk semua pengunjung2 blog Kisahku. Catatan terakhirku di Ramadhan ini sebelum umat Islam merayakn Aidilfitri yg akan kunjung tiba tidak lama lg.

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan kpd semua Selamat hari Raya Aidilfitri , Maafkn segala kesalahanku sama ade yg aku sedar n tanpa aku sedari . Semoga semua teman2ku akan berbahagia di Aidilfitri ini.

Tidak lupa pd semua staf PPAS yg mengikuti perkembangan blogku yg kerdil ini. Pd bos2 aku yg sudi membaca blog aku ni, harap bos2 aku , Pn Suzliyana , En Khairul , Mantan bos aku En Sarwani berbahagia di Aidilfitri dan maafkn segala kekurangan aku selama aku memikul tanggungjawab sebagai staf di bawah jagaan bos2.

Sekali lg di ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir n Batin.

Insya Allah, panjang umur , akan ade ceritera raya aku dsamping keluarga aku yg tercinta. Raya tahun ni aku balik kampung abah kat Tangkak Johor. Raya akan lebih bererti jika kita saling maaf memaafi n senantiasala memohon keampunan pd Allah SWT krn kita hanya hamba Allah yg kerdil di dunia ini. Moga berjumpa dilain waktu.

Assalammualaikum.

Catat Ulasan

0 Ulasan