Jadual Ketat kisah aku - Kisahku Jadual Ketat kisah aku

Jadual Ketat kisah aku

Bermula 1 Oktober hingga 4 Oktober aku akan sibuk dgn majlis perkahwinan adik aku, harap2 semuanya akan berjalan dengan lancar.

5 Oktober hingga 11 Oktober aku dijadualkan menjalani kursus induksi umum.Kursus ini antara syarat wajib sebelum aku disahkan jawatan sebagai pembantu perpustakaan. Dlm kursus ni nanti ade 3 paper exam kene aku tempuhi.

Kira bulan Oktober ni hidup aku padat sikit dgn kisah2 penting yg akan menjd kenangan2 indah dihari tuo aku nanti hehehehe

Semoga aku dpt menjalani hari2 ini dengan sabar n tenang. Doa aku utk diri aku, moga aku berjaya dlm semua exam2 yg perlu aku duduki. Ya Allah , Berkatilah hamba Mu ini. Amin.


p/s: Terpaksa menangung rindu utk permata hati aku n huby. Apapun, kene berkorban utk kemanisan yg akan dikecapi di kemudian hari. Moga berjumpa dilain waktu.

:) senyuman ini utk kamu, kamu n kamu yg sudi meluangkan masa membaca blog kisahku. Sayang korang semua. daa.....

Catat Ulasan

0 Ulasan