Rabu, 9 September 2009

Rumahku syurgaku

Cite bersambung, nila rumah dmana aku dbesarkn,kira masa baby aku dok umah ni, terletak dhujung jalan Telok Gong, kira rumah aku ni yg last sekali lepas tu jumpe sungai n hutan. Rumah ni pun dah uzur sgt , bayangkn umo aku pun dah dekat nk keangka 30an, terasa tuo sgt la pulak, sedey sgt tgk umah ni, byk kenangan aku kt sini, dulu aku suka mkn sardin , hari2 mak masak sardin , agak ye kalu rumah ni boleh berkata2 mau jugak digelakkan aku ni kot, nasib badan tak bau sardin.

Sekali pandang boleh masuk rancangan bersamamu, tp tolong abaikn kete tu ye hihihi kete pinjam aje tu belum habis bayo lagi hehehehe . Sebenarnya abah aku dlm perancangan utk membina umah baru, tak buat besar pun 4segi aje , janji boleh buat berteduh dari hujan n panas.

Kasihku tertumpah di rumah itu, kemana pun aku melangkah yg pasti dan yg aku tahu langkah pertama aku ialah di rumah itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan