Kerja team kami - Kisahku Kerja team kami

Kerja team kami

Lib baru maka tugasan pun kene bertukar jugak, biasakan...

Masa melaporkan diri pagi td dengan bos, maka masing2 mendpt tugasan yg telah diamanahkan, aku lebih kearah menjaga kewangan lib n kempen keahlian , kak mis akan mengambil alih tugasan kak bunga dulu , kak bibah akan ambil tugasan abg yazid dan abg azmi ( apa2 pun aku akan menjd penyokong kuat agar tugasan dpt sll diselesaikan up to date) . Tetapi kami bersepakat utk membahagikn kerja sama rata , kira ye 2 bulan sekali kami akan bertukar menjaga sistem kaunter , bermakna semua kerja kami akan ambil tahu. Maka adil pada semua kakitangan,  susah senang kami bersama. Bersatu hati. Apa yg penting , KeRjaSaMa

Pada pihak pengurusan atasan kami , aku sgt2 bermohon agar doakan kami agar kami berjaya menjdkn Perpustakaan Daerah Sabak Bernam yg terbaik di mata masyarakat.

Doa aku - Ya Allah aku hamba Mu yg lemah , berikan aku kekuatan agar aku dpt meneruskan kisahku ini dengan tabah dan berjaya di dunia dan akhirat.

Catat Ulasan

0 Ulasan