Rabu, 17 Februari 2010

Kisah manik dan aku


Aku mmg dah lama suka tgk manik dan rasa2 ye baju raya aku tahun lepas semua ye ada manik. Tempah dengan kwn aku Pn Yana. Dia buat mmg best . Suka sgt.  Dlm hidup kita mesti punye matlamat @ cita2. Dulu waktu kecil kalu cikgu tanya nk jd apa bila besar? aku cepat2 akan bg jawapan nk jd cikgu. Walupun sekrg lari sedikit dari landasan cita2ku , tak mengapa sbb aku kawin dgn cikgu , kira oklah tu hehehe... cikgu jugk kn, isteri cikgu. Lepas itu bila dah kawin dgn cikgu  ni matlamat aku nk dpt zuriat, dah pun Allah SWT makbulkan hajat kami berdua walupun lambat sedikit tak mengapa , sabar itu kan separuh dari Iman. Cite pasal matlamat hidup ni mmg seronok kn, kita akan cuba bersungguh2 utk mencapai matlamat itu, sekarang aku meneruskan matlamat kehidupan kisahku ini utk menjd seorang penjahit manik yg mahir, sedang berusaha kearah itu, aku ingin memajukan diri aku dlm bidang ini. Doakan aku agar aku berjaya dlm bidang ini. AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan