Khamis, 4 Mac 2010

buku pun bisa tersenyum

Alhamdullilah , hari ini rasa tenang sedikit drpd semalam . Pasti ye kadang kala emosi kita akan sedikit terganggu oleh kisah2 semalam. Hari ini aku dtg keje , perkara pertama aku lakukan ialah pegi pejabat penerangan (bsama dgn kak bib), ambik poster2 terbaru , lepas itu updatekn bahagian hadapan pintu masuk yg byk papan signboard , aku kemas mana2 yg patut , sapu2 mana yg patut. Rasa lega sbb mata aku dah nampak yg lain sedikit. Tp kene tambah serba sedikit hiasan , nk tambah tu kene tunggu sbb kene tgk brg2 sedia ade yg boleg digunapakai , takpelah pelan2 buat. Hari ini aku rasa kami yg ade kt sini dah mula boleh berkongsi sedikit ttg kisah2 hidup kami. Ye la kn , utk memupuk sifat sayang antara satu sama lain pun kene ambk masa, sedangkn pasangan bcinta pun mengambil masa utk ke jinjang pelamin inikan pulak kami. Kami sedang cuba mengenali sikap n sifat masing2. Mcm aku duluw bersama mantan teman sekerja aku, bila pagi kami sarapan sama2 siap saling suap menyuap lg, dah mcm adk beradik, cubit paha kanan, peha kiri pun terasa. Kt sini belum ade lg sesi suap menyuap hahahah tak tahu boleh buat ke tak? Tp akn dipraktikan. So hari ini aku nk senyum Banyak2 sikit :-) ;-) :-) Bila kita diuji dgn sesuatu ujian kita kene sabar n tabah menghadapi ye , Insya Allah akan ada kemanisan ye.

Kat sini kami digelar 4serangkai pulak ,  org kata nombor 4 takde ong tp 4+4 bukankah 8, ok ade ong ape. So lu pikirlah sendiri huhuhu atau aku kene pikirlah sendiri heheheh gelak ok senyum kan boleh buat wajah kita awet muda.

Welcome to Kak Mis, Kak Bibah n Che ayu to my Kisahku di Destinasi baru, Sayang kamu... kamu n kamu... Bersama membina dunia, ceritera, lakaran aku kamu n kisah-kisah hidup...biar buku pun bisa tersenyum oppp buku aku... susun jgn tak susun , aku lihat di sana dia sedang tersenyum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan