Hargailah - Kisahku Hargailah

Hargailah


Hari ini genap sudah sebulan aku berada kat lib Daerah Sabak Bernam . Sebulan berlalu dengan kisah-kisah duka n suka , ada senyum n tangis... lumrah kehidupan yg pasti semua insan merasai ye.

Bertemu n berpisah , sudah adat dlm rencah2 kehidupan. Kisahku teruskan dengan redha dihati ini atas setiap takdir ya hidup aku. Hidup tak semesti ye kita akan selalu tersenyum , kadang kala kita akan menikmati tangisan bg membersihkan hati yang alpa. Mungkin selama ini aku alpa dgn kegembiraan waktu bersama mantan teman2ku.

Diuji aku dengan perpisahan yg menyakitkan... namun aku tahu kini mereka gembira meneruskan kisah-kisah mereka yg baru tanpa kehadiran diriku. Aku di sini jua gembira dan bahagia dengan kisah2ku. Walaupun kadang kala ada sendu di hati ini.

Apa yang penting aku harus menghargai segala kisah-kisahku...sbb aku adalah aku yg tercipta utk meneruskan kehidupan aku di sana nanti.

Catat Ulasan

0 Ulasan