Jiwaku - Kisahku Jiwaku

Jiwaku


Sesekali ingin jugak tayang gambo anak n hubyku. Ada sama ka itu muka? Inilah menghibur jatung hatiku n jugak bisa menyengat hatiku hehehehe biasalah kn sedangkn lidah lagi kn tergigit inikan pulak suami isteri. Kalu tak gado takdelah aksi pujuk memujuk hahahah ... sapa nk pujuk duluw ye... sudah pasti aku sendiri kene pujuk  diri sendiri hahahah nasib nasib.

Dalam kehidupan berumahtangga ni kene byk sabar n tabah selalu lebih2 kalu duduk sekali dgn Mertua. Kena pandai bawa diri n menyesuaikan diri. Ingat Allah SWT selalu. Bukan semua orang mampu melakukannya, jadi aku adalah insan2 yg terpilih. Berjuang menjadi yang terbaik antara yg baik.

Kisahku walupun hanyalah sekadar pinggiran tp aku tetap kisah..... senyum byk2 ok ( * _* )
Aku tetap aku yg pernah aku sendiri tahu... kamu tahukah aku?

Catat Ulasan

0 Ulasan