Rabu, 3 Mac 2010

Letih ye emosi ini


Sebenarnya tak tahu nk tulis apa? tp nk menulis jugak, idea mmg takde huhuhu. Sudah seminggu aku berada kt library  baru n bkerja dgn kwn2 baru. Sedang membina keserasian antara satu sama lain. Baru aku tahu sebenarnya bila kita bertukar tpt kerja ini kita akan mengalami keletihan emosi. Aku asyik terkenang kt library duluw, memori duluw kiranya yg duluw2 ajela, bila terpandang aje staff yg mengantikan tpt aku di sana, mulakan aku rasa semacam aje, macam2 ade. Mungkin aku masih belum dpt melupakan kisah2ku di sana, byk sgt kisah2 manis antara aku n bonda n faiz n shima. Bukan mudah utk aku lupakan semua ye. Org kata kalu budak kecik, rasa2 mau aku lari balik ke sana hahahahah gelak ok. Meletihkan sebenarnya emosi ini, rasa mcm putus cinta pulak. Rasa ye duluw aku putus cinta pun agak terus, seminggu tak boleh nk makan minum susu aje. Lembik giler masa itu...ohh kenangan. Lepas ini aku mohon sgt pd bos2 aku jgn lah pindah2kan aku lg biarlah sampai pencen aku kt library ini. Biarlah aku abadikan segala kisah2ku di sini. Cukuplah keletihan aku hanya yg satu itu.

Bonda, Faiz, Mah...I miss U All so much huhuhuhu nk gi menangis ni huwaaaaa...... :-0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan