Senyum Cemburu - Kisahku Senyum Cemburu

Senyum Cemburu



Jangan terkejut wokay, td aku jln2 sekejap kt Images Yahoo, terjumpe pulak si senyuman manis dlm gambo kt atas tu, mula2 tgk tergelak hamba....huhuhu punye besar dia punye semyum daa... terkejut akuw.

Sebenar ye nk cite pasal pagi td, kt tempat keje... Alkisah ye, mantan sahabatku call, sembang2 sikit pastu bonda aku pulak call, wah! bukan main aku mendengar kegumbiraan ye setelah mendapat bos baru, iyola kn org baru kata kn, tadah aje la telinga mendengar ye, nk kata jeles memang jeles ok... drop sekejap semangatku, pastu kebetulan aku pulak nk ambk anak, sambil jln kt kete aku bkata2 dlm hati, ade sbb Allah beri aku keje kt tpt baru ni, walupun mantan libku bangunan baru n skrg lib baru adalah bangunan yg agak tak berape baru heheheh (ni kalu bos baca mau haru idup aku sekejap) tak ape la, lagi lama lg byk pengalaman betul tak? kalu tak mana ade Muzium , kan kt Muzium tu tersimpan khazanah yg berharga. Brg lama ni tinggi nilai ye, betul tak?

Jadi aku ambil rumusan yg positif, untuk menunjukkan potensi diri biarlah hanya aku n Allah SWT saja yg tahu, org lain aku tak kisah cume ambil sedikit drpd kisah2 mereka utk buat aku lebih bjaya lg.

( *_ * ) Selalu bawa kancil hari tukar pulak bawa Citra, kerna sang kancil kene direhatkan sbb puan pemandu mau bikin semangat besar punye... walupun hanya Citra mydarling heheheh apa2 pun aku yg tolong bank in kn tp yg penting duit dia...tak kisahlah janji aku bahagia sudahla...

Catat Ulasan

0 Ulasan