Banyaknya tanda soalan??? - Kisahku Banyaknya tanda soalan???

Banyaknya tanda soalan???




Malam yg sejuk ni...aku pun belayarlah ke alam maya meninjau-ninjau blog teman-tema maya. Tetiba tersinggah kt blog kak mi. Pelik tp benar, aku sebenarnya hari ni bercuti, tak tahu perkembangan library utk jangka masa 3 hari ni, mcm2 boleh terjadi.

Nk kata ni salah nak kata tu salah jd serba salah , akhirnya keluarlah byk tanda tanya??? mcm gambar di atas tu. Susah utk aku sendiri huraikan. Nape ye jd mcm ni, aku tahu apa yg melanda kak mi pd luaran ye, dalaman aku mgkn tahu dan mgkn jgk tidak.

Dalam setiap pekerjaan itu mmg ada baik dan kureng ye, biasalahkn di mana2 masalah tetap ada. Pendirian masing2 utk menyelesaikan ye. Aku???

Aku tetap aku dgn kisahku, kisah org lain mgkn aku ambk kisah dan mgkn jgk aku terkisah hahahah... aku sendiri mgkn jgk pening kalu berada kt tpt kak mi, kesian kak mi, takpe kak mi , kita berkhidmat utk masyarakat itu agenda kita, memberikan yg terbaik agar masyarakat mendapat manfaat dari apa yg kita sumbangkan. Tak kisahlah bos-bos kita , janji bos kita senantiasa perihatin pd kita sudahlah, biarlah bunyi ye tak seirama sbb manusia ni kn suka lain-lain irama, macam kita jgk aku dgn irama nasyid ye, ayu dgn irama rock , kak mis dgn irama balada ye dan angah aku tercinta dgn irama dangdut ye. Kan dah pelbagai irama. Jd kak mi kita kene belajar utk mengikuti irama-irama bos-bos kita janji dia bahagia kita pun senang hati mendengarnya. Mcm aku sendiri kalau jaga kaunter edaran si ayu mendendangkan irama rock aku pasrah jelah nk buat mcm manakan dah dia suka, aku kenelah menghayati ye walaupun sakit jgklah telinga aku ni heheheh jgn marah hah cik ayu yg mmg senantiasa ayu, akak raihan sayang ayu.

Pada bos-bos aku, kalau lah terbaca blog kesayangan aku ni, kalu nk mendendangkan irama kasi sedap-sedap sikit bunyi ye sbb kami ni jgk manusia biasa sama mcm bos-bos jgk. Apa-apa pun kami sedia berkhidmat, sayang bos semua. Doakan yg terbaik utk kami.

Aku sayang bos-bos aku sbb mereka sumber inspirasi aku.

Pn M- baik hati n Penyanyang, Pn S- tegas n pemurah,
En K - Perihatin n budiman, En H-Setiakawan n mesra

Inilah bos-bos yg aku kenal dan untung aku sbb bos aku ada 4 org, sila lah jeles ye...
Ini adalah anugerah dari Allah SWT, mmg takdir kisahku kalau kerja sll dpt ramai bos, dulu mantan kerja aku kat Lay Hong Berhad aku ada 8 bos. Nikmat tu, Alhamdullilah.

Jd kak mi, senyum selalu, raihan sayang kak mi mcm raihan sayang kakak2 ipar raihan. All the best to Kak Mi http://ambarkesturi.blogspot.com/

Catat Ulasan

0 Ulasan