Isnin, 26 April 2010

Kisah si kasut tinggi



Percaya tak kalu aku katakan yg ini adalah kasut aku. Percaya???

Aku sendiri pun mcm tak percaya sbb ye dengan ketinggian aku yg mencecah ke 170 , adakah wajar utk aku memakai kasut ini. Harga kasut je mencecah Rm 90.00 (maklumlah kn baru lps gaji)

Kalu aku pakai je kasut ini mmg mcm tiang elektrik. Terasa tinggi sesangat, sampai org nk pandang muka aku pun susah heheheheheh... tp aku mmg dah lama teringin nk pakai kasut mcm ni. Jd apa-apa je lah, janji aku bahagia sudahlah.

Ketinggian itu satu anugerah, bersyukur sgt sbb aku antara hamba Allah yg merasa nikmat ketinggian itu. Alhamdulilah.

Apa-apa pun aku nk bagitau sebenarnya itu kasut anak buat aku hehehehe... jgn marah hah... ( ^ _^ )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan