Audit Dalaman - Kisahku Audit Dalaman

Audit Dalaman


Alhamdullilah, semalam detik pertama aku melakar kisah aku dengan kisah audit di Perpustakaan Daerah Sabak Bernam.

Semua kisah itu berlalu dan kesan audit semalam memberi sedikit sebanyak pengertian dlm kisah aku seterusnya.

Aku rasa audit mmg bagus sbb di situ kita akan byk belajar ttg kelemahan kita dan semalam mmg aku akui aku masih mentah dlm sistem audit ISO. Pd Puan R, minta maaf lah semalam aku mmg blurrr.... maklumlah kn pertama kali di audit hehehe... walaupon duluw aku mmg biasa diaudit tp kali ni di Perpustakaan Daerah , terasa lain benar sgt2.

Perasaan aku masa diaudit tu dah boleh dikategorikn mcm rojak, mcm2 ade huhuhuhuhu...

Insya Allah, doakan team kami akam melepasi audit pd 23/6/2010 dengan kejayaan. Skrg kami cuba perbaiki mana2 yg kurang semasa audit. Berusaha dan terus berusaha

Ibarat serangga di atas air, boleh berjalan...boleh berlari... tetapi air tetap tenang. Kami ingin begitu, berusaha tanpa mengira jemu dan letih. Selagi ada kudrat kami akan cuba. Doakan kami semua, kami mmg ada kelemahan tapi kami ada kamu, kamu, kamu dan kamu utk bersama mendoakan agar kami berjaya. DOAKAN KAMI.

For all my bos, kami sayang bos-bos kami.

Catat Ulasan

0 Ulasan