Kisah CINTA - Kisahku Kisah CINTA

Kisah CINTA


Aku dedikasi kn ttg kisah Cinta ini pd teman yg sgt aku sayangi yg kini jauh di mata tp senantiasa berada dihati aku.

Zahra...

Aku tahu , kamu senantiasa berlari mengejar cinta peria yg rupawan
Tp aku juga tahu, kamu senantiasa kecundang
Mengapa???...
Semua terletak pd dirimu , duhai temanku.
Aku tahu kamu sgt sengsara
Tapi semua sengsara mu itu adalah ciptaan mu sendiri

Zahra...

Dengari lah aku
Aku tahu, sejak aku pergi jauh dari mu
Kamu mula alpa
Kerna tiada lg panahan-panahan kata ku
Mengapa Kamu Jadi Begitu

Zahra...

Aku tahu, aku ni bukan siapa-siapa bagi dirimu
Tapi aku sangat sayang kamu
Sebab kamu itu umpama Adik ku

Zahra...

Andai tiada lg Cinta Peria Untuk Mu
Sedarlah bahawa Kamu
Adalah Insan Yang Terpilih
Hanya Untuk Mencintai
Bukan Dicintai...

Zahra...

Aku tahu.....
Hidup kamu kini dalam persimpangan...
Aku juga tahu, kamu sudah puas berlari
Mengejar dan terus mengejar...
Tapi akhir, kamu yang menangis sendirian

Zahra...

Kamu sebenarnya...
Tidak tahu apa itu erti Cinta
Tahu kah kamu
Cinta yang terunggul hanya pada Tuhan yang Maha Esa

Zahra...

Aku tidak mahu melihat dirimu
SENSARA
Kembalilah kepada CINTA pada Tuhan MU
Kerna hanya CINTA pada NYA
Kamu akan menemui Cinta-cinta hamba NYA.


Zahra...

Aku senantiasa tahu...



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Catat Ulasan

0 Ulasan