Kisah disebalik KEK - Kisahku Kisah disebalik KEK

Kisah disebalik KEK


Sebenarnya dah lama nk update ttg kisah kek ni, tp oleh krn gambo yew terpaksa diambil dlm myhuby punye hp maka terpaksalah tertangguh beberape kali. Takpe usaha tangga kejayaan.

Alhamdullilah, aku sgt bersyukur krn hajat aku utk menghadiahkan kek yg ade gambar huby n soffi tertunai jua. Sebenarnya byk cabaran yew, semasa aku menempah kek ni aku dlm perjalanan nk ke Meru sbb keesokan hari yew aku terlibat dgn Hari Ilmu. Hr tu pulak hujan. Hampir2 aku nk cancel kn tp aku nk jgk kek yg ade gambar. Lg masa nk tempah kek juruperunding kek tu kata gambar tak sesuai nanti kek tak cantek tp aku tawakal pd Allah SWT, apa yg penting pd 30 Jun tu aku nk hantar ke Sekolah myhuby dgn jayanya.

Pada 30 Jun tu aku pulak sebenarnya kene pergi mesyuarat dgn ayu , tp aku terpaksa bertukar dgn kak Angah aku ( Mekacih Angah) dan aku jgk terlibat dgn latihan bg menjayakan persembahan Teater Muzikal , namun aku gembira walaupon byk sgt cabaran aku berjaya jgk. Alhamdullilah.

Nak tahu hadiah ape aku bg kt huby aku tahun ni hehehe... huby pon tak tahu lg... tunggu...

Catat Ulasan

0 Ulasan