Jumaat, 9 Julai 2010

Kisah Si Buah Nenas


Tetiba aje ada org tu mengidam nak makan buah nenas. Aik! banyak heran woooo... dia dah lah mmg tak boleh mengandung sebab dia tu lelaki.

Jeng jeng jeng ...! sapa kah dia???

Nak tahu, kene makan tahu duluw hehehehehehehehhehehe........

Sebenarnya En Huby aku tercinta da..... mengidam nk makan buah nenas. Jawab yew tahun depan dpt baby baru lah kami, Insya Allah . Amin. Itu petanda baik tu. Moga2 dimakbulkan Allah SWT hajat kami untuk menambah zuriat. Sebab ape, mmg kalu aku mengandung dia yang terlebih pakej yew, siap mengidam dan demam , sayang isteri kata kan.

Apa-apa pun, mmg buah nenas dah ade ( siap tanam sendiri lg tu..), apa tunggu lagi, makannnnnnnnnn........... jgn lupa baca apa, baca BISMILLAH. Amin. Alhamdullilah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan