Khamis, 22 Julai 2010

Mekap


Wah! byk yew warna... Meriah gituw...Tapi Aku...

Sebenarnya aku ni mmg sgt jarang bermekap , kali terakhir aku bermekap cara formal dalam Majlis Perkahwinan aku tahun 2002. Lama dah hehehe...

Tak pandai nak mekap2 ni, sekadar guna gincu je itu pon kalu ada majlis2 rasmi , kalu tak mmg wajah asli aku. Celak pon aku tak minat nk guna sebab rasa mcm mata aku ni jd bertambah besar.

Tapi....emmmm....kadang2 tu teringin gak nk mekap2 ni tp utk huby aje hehehe...bertuah huby aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan