Pertama Kali... - Kisahku Pertama Kali...

Pertama Kali...


Me, Kak Mis , Angah n Ayu
( ^ _^ )

Pengalaman itu akan menbuatkn kisah kita lebih menarik kn...

Insya Allah kami berempat dr library Daerah Sabak Bernam akan menghadiri kursus selama 3 hari
dr 20/8 hingga 22/8 ini. Teruja sebenarnya sebab dlm kisah aku, aku tak pernah pergi kursus di bulan Ramadhan. Sedih sbb berjauhan dgn huby hehehe...tp tak jgk sbb huby aku ada urusan 21 n 22 tu jd dia jgk akan berada di kampung aku. Cuma aku berharap kursus itu tidak sampai ke malam sbb aku nk berbuka dgn mak n abah n my famili. 3 hari dpt berbuka dgn keluarga aku cukup membuatkan aku gembira. Insya Allah, moga2 aku dpt berbuka bersama keluarga aku. Tak kisah kalu aku tak dpt berbuka kt hotel 5 bintang sekali pon yg penting aku dapat makan masakan mak n abah. Rindu sgt2 ni. 

Semoga dipermudahkan segala urusan aku n semua teman-teman aku utk menghadiri kursus ni. Amin .
 ( ^_ ^ )

Catat Ulasan

0 Ulasan