Kisah Sepatu Tinggi - Kisahku Kisah Sepatu Tinggi

Kisah Sepatu Tinggi


Aku...redha atas setiap takdirNya.
Sesungguhnya dihati ini ada air mata yg senantiasa mengalir.


Ya Allah, ampuni lah hambaMu ini yg tidak pernah dewasa. Kadang kala aku terlupa siapa aku Ya Allah. Aku terlupa bahawa Allah telah memberi cukup ketinggian kpd hambaNya ini. Ampuni aku Ya Allah. Aku sedar aku mahkluk Mu yg sgt kerdil.

Mak, akan aku hadiah sepatu yg aku beli itu pd mak sbb mak sahaja lah yg layak memakainya sbb mak adalah insan yg paling tinggi dihatiku. Terima Kasih mak sbb melahirkan aku . Ya Allah , rahmati lah mak dan abah aku sll. Amin.

Melihat sepatu itu aku telah jatuh hati, telah ku mencari selama setahun, Alhamdullilah aku telah memilikinya tp ada kisah yg sgt membuatkan aku sedih dgn sepatu itu. Jatuh hati itu kn sakit...terjatuh aku dlm tangisan syadu lalu dgn rasa rendah diri dan kasih sayang aku hadiahkan sepatu itu pd mak utk dipakai di Aidilfitri nanti.

Aku tak layak memakai sepatu itu...kerna ada kisahku yg bila aku renungkan akan ada airmata. Terima Kasih pada insan yg menyedarkan aku ini.


Catat Ulasan

0 Ulasan