Selasa, 21 September 2010

Mee Goreng Power



Alhamdullilah...

Nikmat Allah SWT kepada hambaNya ini. Aku mmg suka makan mee goreng. Itu mmg makanan kegemaran aku selain nasi lemak. Aku pon tak sangka tahun ni kt mana aku pergi di situ ada mee goreng. Syukur...syukur..syukur  Alhamdullilah.

Terima Kasih banyak2 , tahun depan masakan lagi yew hehehe...

Gambar mee goreng kt atas tu adalah masakan anak sulung bondaku tercinta. Sangat sedap sampai  3 pinggan aku makan huhuhu tak insaf lg aku ni bila jumpe mee goreng....sedap...sedap....sedap

Along nk resepi...nak resepi...nak resepi hehehe...esok kalu aku dah pandai masak mee goreng mcm ni, baru lah boleh jemput teman-teman hehehe...

Aku sedang layannn...gambar mee goreng power ni, dpt tgk gambo pon jadilah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan