Andai aku bisa memilih - Kisahku Andai aku bisa memilih

Andai aku bisa memilih



Andainya ...
Aku bisa memilih ...
Pasti ini yang ingin aku harapkan...

Ini adalah tanda kasihku pada suami tercinta...
Ini sebagai harta aku yang tidak ternilai harganya...
Ini adalah hadiah aku untuk suami ku ...

Ya Allah , Moga dimakbulkan segala pengharapan ku ini ...
Amin ... Amin ... Amin ...

Biarlah nyawaku sebagai galang gantinya...
Aku tidak pernah kesal ...
Andai aku tewas ...
Ini adalah perjuangan aku kpd Allah SWT
Untuk melahirkan zuriat yg membahagiakan suami ku
Berkorban nyawa aku sanggup ...

Andai aku pergi , aku bahagia ...
Kerna aku ingin bertemu Kekasihku yg Abadi
Dengan senyuman terukir diwajahku...
Kerna setiap detik aku sgt merindui NYA

Andai aku masih dapat meneruskan kisahku
Akan aku tanamkan IMAN di hati Anak-Aanak ku
Kerna mereka Anugerah dari Allah SWT.
Semoga Anak-Anak ku akan menjadi Penghuni Syurga.
Amin...

Andainya aku bisa memilih ...
Pasti ini yang aku inginkan ...

Catat Ulasan

0 Ulasan