Jumaat, 15 Oktober 2010

IDEA


Alhamdullilah...ibarat kata pucuk dicita ulam yg mendatang. Itu kisah kami 4 sekawan hari ini...

Dikisahkan pagi2 tadi , 2 org cikgu Pra Jais Sungai Besar datang ingin memohon kebenaran untuk membuat lawatan di Perpustakaan Daerah Sabak Bernam , Insya Allah pada tarikh 27/10/2010 hari Rabu Jam 10.00 pagi.

Kami lebih kepada aku lah yew sbb aku yg terlebih teruja sebenarnya nak buat aktiviti hehehe... maklumlah kn dah terbiasa kat tempat lama di mana tiap tahun aku n the mantan geng dulu mmg buat aktivti bersama murid-murid Pra Jais, walupon mgkn tidak lah gah tp kami dulu mmg cukup gembira. Apa lah sgt mengorbankan sedikit dari wang hasil kerja kami sebulan jika dibandingkan dgn kegembiraan murid-murid yg sedang membesar dan berjuang menuntut Ilmu.

Sekarang ni dah bermacam-macam idea keluar..nak buat itu lah nak buat ini lah hehehe... tapi still fikir...Opp terlebih sudah..aku di mana yew hehehe...perpustakaan pon dah lain kn jd kene ikut rule tak boleh langgar dinding nanti aku gak yg sakit. Idea harus lah dikongsi bersama-sama teman dan diperbincangkan. Betul tak?

Kadang-kala bila dah bertukar ni kita terlupa sebenarnya kita telah berada di tempat yg berbeza dan kadang kala keterujaan kita akan membuat kn kita terkenang kisah kita di tempat lama.

Aku sayang Perpustakaan Dataran Sabak Bernam N aku mula menyulam sayang di tempat baru ni... belajar utk menyayangi tempat baru dan teman baru dgn Perspektif kisahku ... ( ^_ ^ )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan