Kisah Hati - Kisahku Kisah Hati

Kisah Hati

 Bila...
Bila kita merasakan hati kita sgt sakit...
Bila hati kita mula berkata-kata

Hingga kn tiada lagi airmata yg mampu jatuh dipipi kita...
Itu bermakna sedalam mgkn kita cuba utk menahan kemarahan kita

Bila ada yg mengatakan kamu ...SIAPA ?
Ibarat melukut di tepi gantang ...
dan ketika itu ...
bagaikan tusukan belati tajam menghiris kepingan-kepingan hati kita ...

Apa jua yg menjadi kisah ye tentang hati kita...

Tadahkan tangan...mohon lah ...


Ya Allah ...
Hamba Mu ini menangis...
Hingga kn tiada lagi airmata kelihatan dipipi...
Sangat sakit yew hati ini Ya Allah...
Hingga kan bernafas pun terlalu sakit...

Biarlah...
Aku menempuhi ujian ini...
Dengan segala kelembutan dihati...
Mendoakan yg terbaik

Aku tidak akan lama hidup di dunia ini...
Biarlah dikata...dicerca...dihina...
Aku tetap aku...
Meneruskan Kisahku...
Dengan bekalan ini :)
.
.
.


Kerna aku ini milik Allah SWT
Aku jua Umat Nabi Muhammad SAW




Bila aku diuji......................SABAR ku harus LUAR BIASA
Aku tetap Aku
Berjalan ... terus berjalan
Hingga Kisahku di sini tertutup ...
Bagi meneruskan Kisahku di sana nanti ...

Catat Ulasan

0 Ulasan