Isnin, 1 November 2010

Gincu oh Gincu

Gincu Warna Ungu




Mereka yang memilih warna ungu adalah mereka yang ada stail tesendiri dan punya pertahanan diri yang jitu. Selalunya mereka ini jenis yang berpegang kuat pada prinsip diri sendiri dan tak gentar dengan orang lain. Ia memerlukan rasa yakin yang kuat untuk membolehkan seseorang itu memilih dan memakai warna ini!

Ye ke? ...

Masa aku bertunang duluw ... tunang aku tersayang kini En huby , dia bagi gincu warna ungu. Org dah bagi kn aku guna je lah mmg sgt sesuai dgn jiwa raga ku. Sampai skrg tak jumpe lagi gincu sesuai sebegitu. Bila guna gincu warna ungu ni...ibarat kata kita adalah diri kita sendiri umpama aku n kisahku maka suka aku lah sbb kisah aku...boleh ke mcm ni?

Gincu oh gincu ... nk beli yg warna ungu 1 ...

;-) Kalu ikut pd tarikh lahir aku ni kategori org yg jatuh pada warna UNGU... polak dah... tp nape aku suka warna HIJAU. Ungu ke Hijau ... cuba bayangkan kalu aku pakai gincu hijau polakkk huhuhu... sbb tu kadang kala aku kene gak belajar dgn warna-warna lain.

Ada kisah lawak..tentang warna...nak tahu ???

Ada kisah seorang budak ...dr darjah 1 hingga tingkatan 5 , mmg rumah sukan warna HIJAU sepanjang tahun walaupon cikgu sukan masukkan budak itu ke rumah sukan warna UNGU tp budak itu tetap masuk rumah sukan warna HIJAU. Sampai cikgu semua pon pening kepala tak tahu nak buat apa ,budak ni pulak akan meraih pinggat emas dlm acara lompat tinggi . Maka cikgu pon biarkan saja , buat2 tak kisah sbb budak ini adalah Aku n Kisahku.

Senyum sikit  ^_ ^ skrg baru aku tahu nape cikgu nk masukkan aku ke rumah sukan warna UNGU , mgkn cikgu tahu potensi warna itu berpandukan tarikh lahir ku. Maafkan saya cikgu masa tu mmg fanatik gile dgn warna HIJAU sampai tiap2 raya WAJIB baju kurung warna HIJAU. Masa tu mak n abah polak yg pening kepala hehehe...

HIJAU itu di hatiku dan UNGU itu yg tersirat untuk ku ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan