Khamis, 25 November 2010

Menangis

 Dah 2 hari soffi nangis dlm kelas...nape yew, sbb duduk kt belakang ke?

Aura minda pintar ... nk beli lah...


Alhamdullilah...
Soffi dah selesai menghadiri kelas tuisyen yew bagi minggu pertama. Baki 4 minggu lagi. Isnin dan selasa mood soffi baik-baik sahaja. Ceria aku tgk bila balik kelas. Tp hari rabu dan hari ni , bila ambk soffi, soffi kata dia menangis dalam kelas. Tak tahu nape? Risau jgk sbb hari rabu tu aku tgk soffi duduk kt bahagian belakang. Isnin selasa soffi duduk kt depan. Sebab itu ke. Tgh dok pikir nk buat mcm mana biar soffi happy aje bila pergi kelas. Aku ingat nk minta cikgu alih kedudukan soffi ke bahagian depan sbb kt sekolah biasa yew soffi dok depan sahaja. Boleh ke? Ada 2 org anak kawan huby yg 1 kelas dgn soffi. Aku ingat nk bagi soffi duduk dgn mereka. Harap-harap boleh lah. Sedih aku tgk soffi asyik menangis aje. anak sorang katakn , risau jgk.

Lepas tu tgh dok fikir2 tentang soffi, terbaca halaman blog tentang Aura minda pintar. Rasa2 macam nk beli utk soffi. Insya Allah.

Moga semuanya akan dipermudahkan Allah SWT . Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan