Merah Jambu vs Pink - Kisahku Merah Jambu vs Pink

Merah Jambu vs Pink

 Soffi dgn beg sekolah sesi 2011. Warna Pink

 Botol air, botol susu dan bekas simpan susu ... pink jgk

Hah! yg ini ummi punye netbook... warna hijau (^_~)

Entah lah anak dara aku sorang tuw. Bila beli barang ke , pakaian ke , kasut ke , semua nk warna pink. Aku ni polak mmg tak suka warna pink. Tp sbb udah minat anak kn jd ikutkan saje lah. Apa yg penting anak gembira.

Masa buat persiapan utk menyambut kelahiran Soffi duluw mmg tema warna hijau. Semua hijau hehehe... tp nape Soffi tak berape minat warna hijau yew. Ni mesti terikut acik anGah dia lah ni. Pink Pink Pink ... entah lah...(^_~)  

Hari ni aku bercuti maka byk urusan rasmi kene buat. Dah pergi sekolah daftar kn anak buah, lps tu pergi bank Maybank, bwk mil beli brg , huby order brg ... adoiii (^_~) petang ni nk gi library ambk brg aku. Hah! malam ni kalu rajin aku nk tayang apew yg aku beli kat bolg http://sweetcraft-ainraihan.blogspot.com/ sudi-sudi lah bertandang yew.

Ok... time to rest (^ _^) seronok yew bercuti.

Catat Ulasan

0 Ulasan