Kisah hari ni...dipagi Jumaat yg Indah - Kisahku Kisah hari ni...dipagi Jumaat yg Indah

Kisah hari ni...dipagi Jumaat yg Indah

 Tanpa dirancang...warna baju hampir sama

 Si Yuyu...adik manje kami...dia aje warna biru hehehe...

 Si Yuyu tgh check buku baru yg baru diterima semalam

 Keje aku dh 3 hari tak siap-siap -----> ini update kempen keahlian ...kene tulis kt buku. Adoiii! sakit yew jemari runcingku. Kalu dh sakit jemari ku tuw...bwk lah baca2 buku hehehe...masa itu kn Emas. Sayang tau kalu dibazirkan begitu saje.

 Hah! yg ini keje 2 org kakak-kakak aku hehehe... mencari fail yg hilang. Sebenarnya fail tuw ada kt aku lah, maklum lah aku nie kn staff menjaga fail n borang hahahaha...

Yang nie ----------> gosippp panasss kt library kita org hehehe... pada yg nk order sila tinggal kn jejak kt sembang-sembang kisah ku. Harga sgt berpatutan. Beli 3 tote bag dpt 1 free beg mekap yg kecil tuw. Tote bag yg saiz sedang-sedang aku ambk harga RM 15.00. Kalu yg besar sikit aku ambk RM 20.00. Kalu bag mekap tuw aku ambk RM 10.00 je.  Dlm gambar tuw, ada fail warna hijau kn, itu katalog kain-kain utk bag-bag tuw lah hehehe...

Terlebih sudah hehehe... mlm nie aku nk balik kampung ku di MERU. Wah! jasad aje kn Sg Besar tp hati dah sampai sana. Yahooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! balik kampung.

Catat Ulasan

0 Ulasan