"Yats 1st Giveaway". - Kisahku "Yats 1st Giveaway".

"Yats 1st Giveaway".

                                   Ini pilihan hadiah yg aku nak kalu aku berjaya. Suke-suke (^_~)   

                                                          Yati bersama suami tercinta

                                                           Anak perempuan dia yg manis

                                                            Anak Lelaki dia yg comel

                  Yang nie aku bersama mysweet Soffi, Puan blog kata kn. Harus letak gambo hehehe...

Hah! yg nie craft yati yg paling aku suke selain tote bag dia. Wow! sgt cantikkk...geram tgk. Agak yew aku boleh ke buat mcm nie, mengait hanya pandai setakat tali air, boleh ke ?

Pertama kali nk menyertai "Yats 1st Giveaway". Berpeluh jgk lah nk memenuhi syarat penyertaan. Selalu aku tgk je teman-teman blog aku ber GA nie. Hari nie dgn usaha n tawakal , aku gagahkn diri. Mana tahu rezeki aku polak kn.

Yati yg aku kenal mmg sgt kreatif. Dia sgt tekun n kuat semangat. Pernah satu ketika dia kata dia nk tutup kedai maya dia , tp Alhamdullilah berkat kesabaran dia , akhirnya dia boleh dikatakn antara yg berjaya membawa hasil air tangan dia ke mata alam maya.

N3 nie khas utk yati yg aku sayang. Aku suka sgt tengok hasil craft dia. Sgt2 cute n sweet. Kalu dia dekat, dh lama aku ambk dia sbg guru . Pada teman-teman yg ingin melawat blog dia sila lah ke http://yats-stories.blogspot.com/. Sambil-sambil singgah blog tuw jom sertai GA yg dianjurkan oleh yati. Sapa tahu tuah kamu kamu n kamu ....(^_~)

Catat Ulasan

0 Ulasan