Produk Alaisyah - Kisahku Produk Alaisyah

Produk Alaisyah


Sebenarnya aku nie dh pening kepala nak pakai produk ape sbb produk yg biase aku guna duluw takde tanda halal. Sbb tu aku berhenti pakai produk tuw walupun aku guna dari umo aku 18 thn.

Cari punye cari aku terjumpe dgn produk Alaisyah kt  farmasi Guardian. Dlm hati berkata2 ... boleh dicuba nie. Moga2 serasi lah dgn kulit muka wajah ku nie. Penat dah nie ...

Td sembang pasal baju raya dgn en huby ku ... siap dia kata baju raya thn lepas kn boleh guna ... itu lah tiap thn badan makin besar ... adoiii...ish ish ish ... sapa punya huby lah tuw. Takpe bang tuw yg menunjukkan prestasi abg meningkat sobab wife makin berkembang hehehe...

45kg sebelum kawin ---> 55kg selepas kawin --- 65kg selepas bersalin n ade anak sorang. Ok apew ... masih dikira cantik sobab aku kn tinggi. Kira ok lah tuw abg oiii... tp akan diturunkn yew... nk mogok mkn nasi sampai thn depan(kalu boleh lah yew hehehe...)

Catat Ulasan

0 Ulasan