Petroleum Petronas Library - Kisahku Petroleum Petronas Library

Petroleum Petronas Library










Alhamdullilah ... perjalanan ke KL telah selamat . Pertama kali mengikuti program lawatan sambil belajar beramai-ramai ... seronok pulak rasa yew hehehe ... mcm budak sekolah dah aku rasa.

Merasa lah naik Twin Tower Petronas ... kecut perut bila dapat naik kt tingkat 42 huhuhu ... gayat habis. Kalu nk tahu tgk gambar yg terakhir tuw ... aku dh rasa dah berdiri kt tengah2 tuw ... ish ish ish ...org kampung masuk bandar kata kn hehehe...

Apa2 pon ... seronok-seronok jugak ... laporan totap kene buat ...naseb jari lah, hai jari bila lah ko nk menaip nie, asyik menaip kt blog aje yew...nie kalu bos baca ... haru gak nie hehehe ... bosss ... tp takpe bosss Ceo dgn Co ade aku Dawai aje hehehe... dawai nie tukang ambk gambo aje yew ( Nie bahasa gurau senda yew...jgn ade yg terasa, kalu tak ade gurau senda sunyi lah kisahku ini, jgn marah yew bosss...)

Ok lah layan gambar yew...maaf lah semua ade rupe aku sbb udah nama kamera aku kn mesti lah rupe aku aje yg wajib aku ambk hehehe...SENYUM sikit...

Kawan aku kata .. raihan nape rupe ko dah MONTEL , aku kata ade aku kisah ... janji sihat udah yg penting En Hubby totap SAYANG .

Catat Ulasan

0 Ulasan