Bila Aku Tiada ... - Kisahku Bila Aku Tiada ...

Bila Aku Tiada ...


Hari nie tiba-tiba aje nk meletakkn gambar berukuran ic kt blog kisahku . Mana lah tahu tak panjang umur, boleh lah anak cucu menatap gambo aku kt blog nie.

Ini aku ... bila aku tiada nanti , aku akan menjd sebuah memori kisah semalam ... mgkn saat kamu membaca n3 ini kamu akn berasa sedih ... namun aku akn senantiasa ada dlm kisah lalu hidup mu ... hargai aku sewaktu adanya aku kerna bila aku sudah tiada ... hanya ada air mata dipipi mu ... di sana nanti ... aku menanti hadiah Al Fatihah dari kalian semua ... terima kasih kerna pernah hadir dalam kisahku ...

Aku tak tahu mengapa aku begitu emosi saat nie ... aku tak tahu bila aku akan melangkah pergi tp aku tahu saatnya semakin hampir ... setiap tahun ... setiap bulan...setiap minggu...setiap hari....setiap jam ...setiap minit...setiap saat dan pasti detik itu akan tiba ... aku akn berlalu pergi ... kembali ke tempat asal ku ...

Salam yg teramat sayang utk semua ... bila aku tiada ...

Catat Ulasan

0 Ulasan