Impian ku - Kisahku Impian ku

Impian ku


Setiap dalam kisah hidup kita ... kita mesti akan punyai impian ...


Dahulu di awal perkahwinan aku pernah lalui memori yg sgt-sgt pahit di mana org memperkatakan tentang kegagalan aku hamil seawal mgkn sewaktu usia perkahwinan ku tak sampai pun 1 tahun. Air mata ku mmg tak pernah kering senantiasa membasahi pipi ku hingga kn aku tertanya-tanya mengapa mereka berkata begitu sedangkn aku ini adalah hamba Allah dan aku ini adalah milik Allah SWT. 

Aku senantiasa berdoa agar sewaktu hari nanti aku akn dikurniakan anak seperti insan-insan lain yg telah berumahtangga... berdoa dan terus berdoa tanpa pernah ada putus asa.

Alhamdullilah ... bersyukur atas kurniaan Allah SWT kpd kami. Akhirnya Allah SWT makbulkan doa-doa ku.

Lahirnya Ain Nur Soffiyyah merawat segala kedukaan hati ummi. Semoga Impian aku untuk mendapatkan anak kedua akan termakbul . Amin.

Ya Allah , aku tahu aku ini hamba Mu yg sgt lemah. Semoga dipermudahkan segala apa yg diimpikan. Amin...Amin...Amin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v
                                           


Catat Ulasan

0 Ulasan