Pasrah - Kisahku Pasrah

Pasrah

Bukan sesuatu yang mudah untuk memberikan yg terbaikk ... ibarat kata , berat mata memandang , berat lagi bahu yang memikulnya.

Bila teman-teman berkata , macam mana yew nie nk buat , macam mana tuw yew nak buat ... aku hanya mampu memandang setenang mungkin. Aku tahu , masing-masing ada getar dijiwa.

Skrg nie , aku lebih tenang , dah letih rasa yew nak stres - stres nie. Fokus dan buat yg terbaik. Selagi terdaya buat dan bila dah tak berdaya nk buat mcm mana... Aku Pasrah .

Tarik nafas panjang-panjang ... lepas . Selagi masih diberi nafas , aku ingin bernafas dengan tenang , tenang dan tenang...

Wajah kita akan lebih manis kalu kita senantiasa tersenyum ... Ok , sekarang semua orang SENYUM bila tengok gambar aku nie yew dan SENYUMAN ku ini khas untuk semua. SENYUM itu SEDEKAH...

Catat Ulasan

0 Ulasan