Awak ... - Kisahku Awak ...

Awak ...



 Sebenarnya sejak fb aku digodam , aku dh semakin jauh dgn kawan-kawan aku ... takpe lah , jauh dimata dekat dihati ... miss my friend so much ... terutamanya laili yg aku kenal dari darjah 1 (1985) . Masa fb aku ok , mmg senantiasa berhubung dgn dia , skrg takde sbb aku dh tutup akaun fb aku .

Pada kawan yg menerima chat messagge yg dihantar oleh pengodam melalui akaun fb aku ...  mmg kita dh rasa jauh sgt ... nk berdepan pon dh rasa janggal . Kalu dulu kita boleh bersembang mcm kawan-kawan skrg dh ada dinding antara kita. Kalu dulu kawan ade berita gembira atau sedih mesti kawan bagi tau kt kita skrg tak lagi. Kita dh semakin jauh ...

Terima Kasih krn pernah jd kawan kita. Berkawan dgn kawan seperti melihat pemandangan yg indah ...


Kita tahu ... mesti kawan  tak baca blog kita ... takpe lah ... kalu kawan terbaca blog kita ... kita nk bagitau , kawan tetap kawan kita walupon kita dh semakin jauh ... kita tetap kawan kn ???




Gambar semua adalah ehsan dari Mr Google ...

Catat Ulasan

0 Ulasan