Rabu, 7 Disember 2011

Bicara Tanpa Kata

Dibibir tiada kata ingin dibicarakan. Hanya memandang dengan wajah yang sayu. Sesayu gerimis semalam. Mengapa agaknya dia jadi begitu. Sudah jemukah dia ? Tapi mengapa dia jadi begitu.

Aku si penunggu itu, yang masih setia di sini. Menjalani kisah-kisahku dengan pelbagai warna kehidupan.

Agak-agak yew aku boleh tak jadi penulis novel ... sbb skrg aku tgh giler baca novel . Giler sesangat sampai semua org geleng kepala hehehe ... 2 ayat kat atas tuw saja-saja aje taw... rasa-rasa mcm nak tulis novel dgn tajuk " Bicara Tanpa Kata" .

Lama jugak tak masukkan n3 terbaru kt blog nie. Bukan merajukkk taw tp sbb sibuk baca novel lps tuw sibuk jahit lagi dan sibuk cuti-cuti Malaysia.

Tambah sikit... sibuk merancang utk perancangan tahun depan ... nak buat itu nak buat ini. Mcm-mcm ade hehehe... ok , lah . Moga berjumpe kembali ... terima kasih daun keladi sudi-sudi baca blog kita lagi ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan